TIDEN LÄKER INGA SÅR

det är rätt otroligt hur två bästisar utan någon direkt anledning gled isär, men det kanske var bäst så en sak är säker hur mycket jag än försöker och kanske vill kommer jag aldrig glömma dig , du var allt för mig du fanns alltid där när jag behövde dig, men det kanske var bäst såhär vi gick skilda vägar skaffade nya vänner och allt blev som det blev självklart saknar jag dig som in ihelvete. men vi är så olika nu och jag vet hur mycket jag sårat dig ingenting skulle bli detsamma, men jag vill ialf tacka dig för alla minnen och de gånger du hjälpt och stöttat mig du är så jävla bra, även fast vi inte snackar längre så vill jag att du ska veta att du betyder jävligt mycket för mig

  
en dag jag aldrig glömmer ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0