0311

usch jag är verkligen inte på humör för att blogga just nu men jag gör det för er skull eftersom jag inte har haft tid tidigare aja ialf kom hem från sthlm nångång i går kväll, det var jättetrevligt där faktiskt.
idag har jag träffat louise en sväng det var också trevligt och imorgon hoppas jag på att kanske få träffa maja om hon kommit hem osådär, men vi får se .. förresten har min dator pajjat den datorn med alla gamla bilder på lite typiskt så ett tag framöver blir det gamla bilder att kolla på, inte så kul kanske men så är läget ialf vi hörsimorgonklockan är visst rätt mycke godnatt!
saknar dig minna

Kommentarer
Postat av: minna <3

Saknar dig med <3

2010-08-01 @ 22:44:17
URL: http://mawr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0