I CARE NO LONGER

hej bloggen, gjorde ju ett inlägg förut men det blev inte som tänkt och sedan orkade jag inte fixa om att igen sp nu ska jag berätta om min dag som en kort berättelse .. det började med att maja ringde och väkte mig vid 11 och ville att jag skulle hänka till gränna, så jag steg upp drog på mig kläderna borstade tänderna och stack och när jag kommer dit är ingen i den familjen färdig och jag menar jag som hade stressat iväg som en idiot, jaha så var det med det ialf bilturen var ytterst trevlig med min fina sångröst, och när vi väl kom fram kolla vi runt lite granna köpte blandannat polkagrisar de hör ju till tycker jag hehe.. och lite senare åkte vi ner till hamnen och badade lite men usch vad de var kallt i vattnet, sen bar de hemåt och då mötte jag och maja våran älskade saknade tant ulla det var riktigt trevligt faktiskt eftersom det var så länge sedan nu, hoppas man får se mer av henne nu då , men nu ska jag sova godnatt ♥

old pic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0