YOU WERE WONDERFUL FOR A WHILE BUT I SAW YOU TURN

kom hem för ungefär en timme sedan, dagen spenderades med maja och jag tror jag blivit hajgalen helt enkelt, låter inte så normalt kankse, men för mig e allt möjligt. vi åkte ialf till sjögarp och tog ett dopp och efter det blev jag som sagt hajgalen eftersom maja och hennes pappa lurade mig att det fanns minihajar där och dum som jag är gick jag på't ialf nog om de, men maja har ju fått en kanin och jag bara älskar den! så jävla underbar alltså och förresten så är den 10 % min, synd att hon bara ska behålla den över sommaren shit vad jag kommer    sakna plutten alltså hehe..  puss!♥
 

Kommentarer
Postat av: Cajsa - (F O T O B L O G G) Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Hej du..

Skulle vara jätte roligt och jätte snällt av dig om du skulle vilja rösta på min sommarbild

skulle vara jätte gulligt av dig isådanfall! :)



Hemsidan är: http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=711

Om du redan röstat så kan du rösta igen. Du behöver inte säga att du har röstat, det ser jag. :)



Tack på förhand.

2010-07-19 @ 20:06:00
URL: http://www.hallgreen.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0