GÅRDAGEN DAGEN

hej! jag det har varit dålig mig atering i veckan men jag har pluggat sen lagt mig, och det är ju bra att vara pigg och utvilad ellerhur? tycker iallafall allt blir en aning roligare då, sen igår efter skolan drog jag hem och pluggade en stund sen drog jag till gårn med louise, det dåliga med det är väl att jag tycker allt blir mycket roligare typ sista halvtimmen och det är ju tråkigt men annars hade jag kul särskilt i mot slutet, och idag har jag varit på stan köpt en kajal en vanlig basic tröja om det heter så..? och nu är jag hemma ska äta sen dra mig mot maja och vid klockan sex kommer några andra girls dit och vi ska hämta pizza, det kan bli mysigt skulle jag kunna tänka mig :)
vi hörs senare eller imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0