FREDAG IMORGON!

nu är jag helt plötsligt på dåligt humör, gaaah hur orkar jag tänker ni säkert eftersom typ varje gång jag bloggar är jag frustrerad ledsen och arg. men nej jag brukar sällan vara arg osådär men nu senaste tiden har det hänt ett antal gånger, aja nog om mina humörsvängningar. jag har lust att lägga mig nu så jag är utvilad och på topphumör imorgon för morgondagen ser jag fram emot och jag vill inte att den ska bli förstörs pga mig.
eller så, så imorgon ska ingen få förstöra min dag jag ska ha ett äkta smile på läpparna hela dagen!
men så är det ju såhär att en viss människa verkar vilja förstöra en hel del för mig faktiskt vilket stör mig så in i bomben, japp inga frågar kring vem för det är den personen ni minst anar ;)
jaja, men moa och louise skulle kanske kunna bättre sig på att svara, tack på förhand! :)
gosh, och kring det där jag skrev längre upp om den såkallade personen som ville förstöra för mig. det är inte därför jag e arg utan mer för att jag inte får tag på lollan och inte orkar ringa hihi sån är jag, men hon måste verkligen hjälpa mig med en grej imorgon! puss på er!

gammal bild, saknar tiderna ♥

Kommentarer
Postat av: sigrid aronson



2010-10-22 @ 18:23:29
URL: http://sigridaronson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0