HEJ TJURIS

kom nyss hem har varit hos maja, på gårn, på promenad och hos lollans mormor&morfar eller efter promenaden hamnade vi där, aja dagen var väl okej. eller iallfall skolan var rätt slapp en hel del inställda lektioner vilket var underbart eller nåt! efter skolan drog jag och maja hem till henne och snackade åt osv.. sen drog vi till gårn väntade in moa och louise men aa vi hade det rätt trist, alla verkade rätt sura även jag så det blev lite dålig stämning, jaja vill bara säga förlåt om nån blev sur eller ledsen aja orka bli det.. imorgon ska jag vara glad iallfall bestämmer det nu, så det blir en bra dag imorgon och inga sura miner så därför ska jag hoppa i säng med detsamma puss på er! ♥


gammal!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0