RUBRIK

hej allesammans, skulle inte blogga förens imorgon igentligen för jag skulle skita i att sätta mig framför datan och lata men nu är det som det är och eftersom jag sitter här nu kan jag ju lika gärna passa på att skriva ett inlägg åt er min dator har pajat eller nånting så nu sitter jag på den stationära eller vad det heter.. sen loggade jag oxå förstås in på msn på den här och hittade en massa gulliga smilsar, men jag skickade dom till robin så får han skicka dom till mig sen aja nog om det. idag var det skola slappt faktiskt trots att jag hatar onsdagar mest av alla dagar på hela veckan, efter skolan följde maja med mig hem vi satte oss här och hade kul så jag skyller nu på henne att jag sitter kvar här hihi, nae vad elak jag känner mig nu men aa ialllafall, imorgon efter skolan ska jag dra till pappa, sen får vi se vad som händer. vi hörs imorgon puss!


old pic, sis and me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0