SJUK

jag har varit sjuk nu.. vänta ska se här.. i sju dagar på ett ungefär, usch nu får det väl fan ge med sig, aja oavsett mående imorgon ska jag till skolan självklart går jag ju inte till skolan med 40 graders feber, men det känns inte heller trovärdigt att jag kommer få det. och ni kanske undrar om jag har slutat helt med bloggen.
nej det har jag inte, bara varit för slö för att logga in på datan.men nu ska jag köra i gång igen och blogga galet mycket, det är lätt att säga så men inte lika lätt att faktiskt göra som man säger.. nåt att tänka på!
nu låter jag värsta förståndig vilket jag inte är , aa dom som känner mig vet ju hur lite vett och förståndighet det ligger i min skalle aja nog om det, ska fixa mig lite käk nu börjar bli hungrig.. puss på er!  
miss  you


Kommentarer
Postat av: Lollan

miss u to <3

2010-10-05 @ 20:18:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0