BAAAAAAAAAD

om jag kunde spola tillbaks tiden hade jag defenitivt gjort det.. du vet inte hur ont det gör inom mig varje dag, jag fattar inte hur du kunde, så jävla falsk jag orkar inte med detta mer för varje dag som går känner jag den eviga saknaden, hur mycket jag vill ha tillbaks allt vår vänskap, du var allt för mig. jag trodde jag lätt skulle glömma dig, radera dig ur mitt minne men jag hade fel så jävla fel, det är svårt du var min andra mitt allt min bästavän.
idag för mig är du ingenting , jag bara känner ett stort hat, men jag är så jävla tacksam för allt du gav mig , du hjälpte mig, stöttade mig, fick mig le , fick mig vara lyckig , och det betyder så inihelvete mycket för mig det är därför det gör så ont, jag önskar jag aldrig lärt känna dig känns som ett stort misstag, även fast du gav mig så mycket och fick mig bli en bättre person, jag önskar du hade blivit en bättre person också, men aa ne jag tycker inte om dig den person du en gång var första gången jag träffade dig det är den personen jag vill se, du är så förändrad osv.. jag pallar inte se dig mer eller tänka mer på dig du har orsakat mig en sån jävla smärta!
fast ialf är du den som någonsin betydit mest för mig.


Kommentarer
Postat av: felicia

Dagens blogg är nu utvald, ta en titt i bloggen för att se om det var just du som vann :)

2010-09-28 @ 10:27:39
URL: http://akerstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0