BROKEN INSIDE

mitt dåliga humör har lungat sig lite grann, vilket betyder att jag kan blogga utan att skriva elak grejer om allt typ hehe låter lite cp kanske men aja, imorgon är det typ friluftsdag vilket betyder att vi ska typ vara ute och ha idrott hela jävla dagen, hoppas med hela mitt hjärta att jag vaknar igen täppt eller nåt sådant eller nae förresten det är ju fredag imorgon men aa ni fattar, aja ska upp till södraspåret vid typ 9 imorgon bitti och springa.. gå!
jag har faktiskt fått tillåtelse att gå bara för att erica bröt tån innan sommarlovet(?) det kan man alltid skylla på hihi lite wierd, men och jag får gå så jävla bra allstå men sedan kommer vi till det sämre.. efter vi har sprungit.. gått klart spåret så ska vi till vallen och titta färdigt på dem andra tävlande i skolan hela jävla fucking dagen, usch jag dör vi ska sitta där i på vallen och kolla när alla andra hoppar höjdhopp osv.. oavsett väder det här kommer inte bli en bra dag känner jag redan nu, men aja får la hoppas på det bästa på måndag är det studiedag oxå, det blir bra myckemycke bra. men känner nu att inlägget börjar bli lite långt så vi hörs imorgon efter skolan eller innan puss på er ♥
 


Kommentarer
Postat av: Sandra Ackefjord ♥

Det kan det med :)



allt bra? :)

2010-09-18 @ 13:44:10
URL: http://sandraackefjord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0