GE MIG SOMMAR

gosh, vad jag längtar till sommaren. det är nästan inte sant orkar inte med vintern alltså önskar jag bara jag kunde hoppa över den årstiden på året kom igen ge mig sommar nån alla snygga oufits och allt fyfan säger jag bara vintern är en dum årstid det är kallt man är uschusch och man e blek så jävla fult, på vissa åtminstonde..
speciellt på mig känner verkligen inte för vinter, men aja hoppas denna vinter går fort slipper jag lida, puss så länge ska ringa muppen nu som aldrig svarar.. så svara nu!

Kommentarer
Postat av: Sandra Ackefjord ♥

Jag önskar att det var sommar året om :D

men det mysigt på vintern att sitta inne och titta på en film och mysa med o'boy och lite smått och gott med en filt :D

2010-09-11 @ 20:09:04
URL: http://sandraackefjord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0